top of page

INTERVIEW| Τζόις Χατζοπούλου|Η Loveboom της ήρθε να σκορπίσει αγάπη στα αδέσποτα σκυλάκια!




Στον ευρύτερο χώρο η Τζόις Χατζοπούλου είναι η marketing manager της εταιρείας messinian spa. Στο δικό μου φωτεινό σύμπαν είναι η Τζόις μου, ένα πλάσμα γεμάτο ζωντάνια, αγάπη και ευαισθησίες. Μαμά του Μίλκυ, σύζυγος του Φίλιππου, και πρόσφατα μαμά της Αριάδνης, η Τζόις πριν λίγο καιρό αποφάσισε να μετουσιώσει την αγάπη της για τα ζωάκια σε μια... έκρηξη αγάπης, δημιουργώντας το Loveboom, ένα ξεχωριστό eshop με pet accessories με πρωταγωνιστές αδέσποτα σκυλάκια! Βρήκα την ιδέα της απλά υπέροχη, επικοινώνησα μαζί της και δέχτηκε στη στιγμή - τι χαρά!- να μοιραστεί μαζί μας τις ηλιόλουστες σκέψεις της!


LOVEBOOM! Το νέο σου εγχείρημα, Τζόις μου! Μια ροζ καρδιά και μια ροζ πατούσα στο λογότυπό του! Γουφ-γουφ, καλή αρχή, με πολύχρωμα πυροτεχνήματα αγάπης και σημαντικά μηνύματα φιλοζωίας. Πες μας! Πώς ξεκίνησαν όλα;


Έψαχνα εδώ και πολύ καιρό να δημιουργήσω κάτι δικό μου που να αφορά τα ζώα. Η ιδέα όμως ήρθε πριν λίγους μήνες συζητώντας με τον άντρα μου για την ασχολία μου να αγοράζω διάφορα αξεσουάρ για τον Μίλκυ και η δυσκολία μου να βρω κάτι της δικής μου αισθητικής στην αγορά, πέρα από τα μαζικά που υπάρχουν στα pet shops. Πιο συγκεκριμένα, επειδή του συμπεριφέρομαι σαν να είναι παιδί, ήθελα κάτι πιο προσεγμένο και καλόγουστο. Να φανταστείς ότι παλιότερα του είχα πάρει μέχρι και πιπίλα για παιχνίδι που μασουλούσε σαν μωρό, χαχα!


Τι βρίσκει, λοιπόν, ένας pet lover στο LOVEBOOM;


Στη συλλογή της Loveboom θα βρει κάποιος μοναδικά σχέδια που θυμίζουν σειρά για μωρά και είναι limited κομμάτια. Σε κάθε νέα collection θα έχουμε νέα σχέδια για να ανανεωνόμαστε! Η συλλογή μας περιλαμβάνει αξεσουάρ βόλτας, πετσέτες και κουβέρτες για τα αγαπημένα μας κατοικίδια αλλά και οικολογικές πάνινες τσάντες ζωγραφισμένες στο χέρι για εμάς. Και φυσικά, αυτή την περίοδο, τις χριστουγεννιάτικες μπαντάνες μας!



Ποιο είναι το item της συλλογής που ίσως αγαπάς λίγο περισσότερο, και γιατί;


Αυτό που έχω αγαπήσει πολύ και έχω χαρεί ιδιαίτερα γιατί το έχουν λατρέψει τα ίδια τα κατοικίδια, που δεν αφορά την αισθητική μόνο αλλά και την ευχαρίστηση του ίδιου του ζώου, είναι οι fluffy κουβέρτες μας που έχουν λατρευτεί από σκύλους και γάτες!


Επίσης, ένα άλλο αγαπημένο μου είναι το υφασμάτινο poop bag μας, που κάτι αντίστοιχο δεν έχω δει στην ελληνική αγορά -κυκλοφορούν μόνο πλαστικά ή μονόχρωμα υφασμάτινα. Είναι πολύ όμορφο και παράλληλα πολύ βολικό, καθώς έχει γαντζάκι για να μπαίνει πάνω στο λουρί και περιλαμβάνει σακούλες για τις ακαθαρσίες του σκύλου μας. Γιατί, πάνω από όλα, θέλουμε να κρατάμε καθαρή τη γειτονιά μας -για να μην έχουν και οι πολλοί περίεργοι εκεί έξω να λένε κάτι για τα κατοικίδιά μας που βγαίνουν βόλτα...!




Είδα ότι στο LOVEBOOM έχεις δημιουργήσει και μια ωραία σειρά με πάνινες, επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες, και ως green lover πολύ χάρηκα! Μήπως τελικά αυτές οι τσάντες είναι… το απόλυτο item;


Αυτές οι πάνινες τσάντες μακάρι να αντικαταστήσουν κάποια στιγμή τη συνήθειά μας να πηγαίνουμε για ψώνια και να φεύγουμε με πλαστικές τσάντες! Για αυτό τον λόγο χαρακτηρίζονται οικολογικές, καθώς είναι επαναχρησιμοποιούμενες και 100% από βαμβάκι.


Αυτό όμως που λατρεύω είναι ότι είναι ζωγραφισμένες στο χέρι με line art σχέδια από την καλλιτέχνιδά μας Pinelopi! Και έχει την ευκαιρία το κοινό μας να παραγγείλει τη δικιά του προσωποποιημένη που να έχει πάνω το κατοικίδιό του! Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό! Φυσικά μου έχει φτιάξει και τη δικιά μου τσάντα με τον Μίλκυ που δεν την αποχωρίζομαι ποτέ! Είναι επίσης και μια πολύ όμορφη πρόταση για κάποιον που ψάχνει να κάνει ένα ξεχωριστό δώρο.



Σχεδιάζεις εσύ τα pet accessories; Πού φτιάχνονται; Με τι υλικά; Θα ήθελα να μάθω λίγα πράγματα για τη διαδικασία!


Εγώ βρίσκω τα σχέδια που θέλω να κυκλοφορήσω στη συλλογή της Loveboom και μετά λαμβάνω μέρος στη διαδικασία παραγωγής τους. Οι προμηθευτές μας είναι όσο είναι δυνατόν από την Ελλάδα αλλά κάποια προϊόντα αναγκαστικά γίνονται στο εξωτερικό, καθώς δεν υπάρχει παραγωγή εδώ. Ο κύριος στόχος μου είναι να είναι υψηλής ποιότητας όλα τα προϊόντα, για αυτό τον λόγο ψάχνω ιδιαίτερα σχολαστικά με ποιους προμηθευτές θα συνεργαστώ.


Ποια η σχέση σου με τα ζώα από την παιδική σου ηλικία; Είχατε ζωάκια στο σπίτι σου; Είχες κάποιο αγαπημένο;


Η σχέση μου με τα ζώα είναι μοναδική. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, περνούσα πολύ χρόνο με ζώα. Πάντα είχαμε σκύλο ή κάποια γάτα που φροντίζαμε αλλά υπήρξε και περίοδος που είχαμε μια μικρή φάρμα που είχε μέχρι και χήνες, κουνέλια και άλλα. Θυμάμαι έντονα από την παιδική μου ηλικία -πρέπει να ήμουν στο νηπιαγωγείο τότε- να ταΐζω με μπιμπερό από γατάκια μέχρι κατσικάκια. Γενικά, όπου έβλεπα ζώο έτρεχα πάνω του, και νομίζω ακόμα το ίδιο κάνω!


Η επικοινωνία και η σύνδεση που μπορείς να έχεις με αυτά τα πλάσματα είναι απίστευτη. Δεν πιστεύω ότι η έλλειψη λεκτικής επικοινωνίας μάς εμποδίζει να συνδεθούμε όσο και με κάποιον άνθρωπο.



Έχεις ένα παιδάκι σχεδόν 7 ετών, τον Μίλκυ, και πρόσφατα έφερες στον κόσμο και μια όμορφη μικρούλα, την Αριάδνη! Πώς αντέδρασε ο Μίλκυ όταν ήρθε η μπέμπα στο σπίτι; Μοιράσου μαζί μας στιγμές τους!


Περίμενα τη στιγμή αυτή χρόνια! Μια από τις ευχές μου ήταν να μεγαλώσει η οικογένεια και ο Μίλκυ να γνωρίσει αδερφάκι. Ήταν πολύ συγκινητικό γιατί ήταν ο πρώτος που κατάλαβε ότι ήμουν έγκυος! Μια ημέρα γύρισα από τη δουλειά και ξαφνικά σταμάτησε να χοροπηδάει πάνω μου. Ήταν σοκαριστικό. Μετά κατάλαβα τον λόγο και πέρασαν 9 μήνες για να το κάνει χωρίς φόβο και πάλι. Επίσης, μύριζε την κοιλιά μου καθώς φούσκωνε και της έδινε ένα φιλάκι και έφευγε. Γενικά, δεν με πλησίαζε πολύ, ήξερε ότι έπρεπε να είναι προσεχτικός στις κινήσεις του.


Οπότε, όταν ήρθε η μικρή, ήξερα πως περίμενε με χαρά να τη γνωρίσει! Τις πρώτες μέρες ήταν τόσο σοκαρισμένος όταν άκουγε το μωρό να κλαίει όταν της αλλάζαμε πάνα, που μας γάβγιζε να την αφήσουμε ήσυχη ή όταν την ακούει να κλαίει πάει κοντά της και κλαίει και αυτός! Την προσέχει πολύ και αυτό πραγματικά είναι το θαύμα της φύσης.


Είχαμε ένα άγχος αν θα την ξυπνάει το γάβγισμά του, επειδή πεταγόταν η Αριάδνη μέσα στην κοιλιά μου όταν γάβγιζε, αλλά όταν ήρθε στον κόσμο είχε πλέον συνηθίσει και δεν την ξυπνάει!

Ο Μίλκυ δεν θέλει να πηγαίνει καμία βόλτα αν δεν είναι μαζί η Αριάδνη... και ανυπομονούμε να δούμε πώς θα είναι και η Αριάδνη με τον Μίλκυ σε λίγο καιρό που θα αλληλεπιδράει πιο πολύ!


Πόσο σημαντικό θεωρείς το να μεγαλώνουν τα παιδιά μαζί με ένα ζωάκι στο σπίτι;


Για εμένα είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα. Τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν με την ψυχή τους. Επίσης, μαθαίνουν να φροντίζουν μια ψυχή και να αναλαμβάνουν ευθύνες από πολύ μικρή ηλικία.


Ακόμα και αν μια οικογένεια δεν έχει τη δυνατότητα είτε τον χρόνο να αποκτήσει κάποιο κατοικίδιο, είναι απαραίτητο τα παιδιά να μάθουν να συναναστρέφονται με ζώα και να τα αγαπάνε.

Όπως υποστηρίζουν πολλοί γιατροί, τα παιδιά που μεγαλώνουν με κατοικίδια μέχρι και άμυνα προς τις αλλεργίες αναπτύσσουν. Τα οφέλη είναι πολλά και σημαντικά.


Σκοπός μας πρέπει να είναι να μεγαλώσουμε παιδιά που θα κάνουν καλύτερο τον πλανήτη αυτόν και θα τον σέβονται, και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τη σχέση μας με τα ζώα.

Η ιστορία του Milky είναι πραγματικά συγκινητική. Ένα αδέσποτο κουταβάκι που βρήκε αγάπη, φροντίδα, οικογένεια! Δεν ξέρω πόσο άτοπο είναι το ερώτημά μου αλλά… βλέπεις ποτέ στα μάτια του την ευγνωμοσύνη;


Πολλοί που δεν ξέρουν τι θα πει να έχεις κατοικίδιο, μου έλεγαν «Κάνε παιδί και θα δεις, ο Μίλκυ είναι απλά ένας σκύλος»... και έλεγα ότι αυτό δεν θα συμβεί ποτέ. Ο Μίλκυ παραμένει ακόμα το τετράποδο παιδί που μεγάλωσα. Είναι μέλος της οικογένειάς μου. Δεν με νοιάζει αν έχει ευγνωμοσύνη.


Η αγάπη μου είναι ανιδιοτελής και η ευγνωμοσύνη μου απέραντη που τον συνάντησα γιατί η διαδρομή μας με έκανε καλύτερο και πιο ευτυχισμένο άνθρωπο!



Ποια μαθήματα ζωής σού έχει δώσει ο Μίλκυ;


Όταν συνάντησα αυτό το άρρωστο, τρομαγμένο και αβοήθητο κουτάβι στον δρόμο πριν 7,5 χρόνια, μου έδειξε ότι ήξερε ότι θέλω να τον σώσω. Παρέμεινε φοβικός με τους ανθρώπους μέχρι να τους γνωρίσει. Αλλά αν κερδίσεις την εμπιστοσύνη του, είναι ο πιο παιχνιδιάρης, προστατευτικός και γλυκός άγγελος.


Ο χαρακτήρας του μου έμαθε ότι οι σχέσεις θέλουν υπομονή για να χτιστούν και ο σεβασμός έρχεται με τον καιρό. Επίσης, μου έμαθε να ξεχνάω όλες τις καθημερινές σκοτούρες και να βλέπω πόσο τυχερή είμαι κάθε φορά που γυρνάω σπίτι και τον βλέπω να κάνει τόσες χαρές γιατί για αυτόν είμαι ο άνθρωπος που εμπιστεύτηκε τη ζωή του.




Είδαμε τον Μίλκυ να συμπρωταγωνιστεί στην πιο ωραία για μένα χριστουγεννιάτικη καμπάνια των messinian spa, τον είδαμε με παπιγιόν στον γάμο σου! Ποια είναι έως σήμερα η πιο σημαντική στιγμή που μοιραστήκατε οι δυο σας αγκαλιά;


Πραγματικά αυτές που λες ήταν όντως από τις πιο σημαντικές στιγμές! Όταν βγάλαμε πέρσι αυτή τη χριστουγεννιάτικη φωτογραφία των messinian spa είχαμε πει με τον σύζυγό μου, τον Φίλιππο, ότι μακάρι τα επόμενα Χριστούγεννα να έχουμε και ένα μωράκι στην οικογένειά μας μαζί με τον Μίλκυ και να βγάλουμε νέες φωτογραφίες όλοι μαζί.. Και έτσι έγινε και είμαστε αφάνταστα ευγνώμονες για αυτό!


Επίσης, ο Μίλκυ ήταν αυτός που με την πρώτη φορά που γνώρισε τον Φίλιππο, τον εμπιστεύτηκε και τον αγάπησε κατευθείαν, και πάντα εμπιστεύομαι το ένστικτό του! Έτσι, δεν θα μπορούσε να λείπει και από τις γαμήλιες φωτογραφίες μας!



Ποια η σχέση του Φίλιππου με τα ζώα; Μοιράζεται μαζί σου την ίδια αγάπη;


Ο Φίλιππος ήταν λίγο διστακτικός στην αρχή για τον τρόπο ζωής μου με τον Μίλκυ. Δεν είχε βιώσει κάτι αντίστοιχο με κατοικίδιο οπότε δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί επικοινωνώ με τον Μίλκυ σαν άνθρωπο, γιατί κοιμάται πάνω στο κρεβάτι μου κ.λπ. - τελικά πέρασε εκπαίδευση με επιτυχία! Ο Φίλιππος εννοώ, χαχα!

Αυτή τη στιγμή έχει και αυτός σαν παιδί του τον Μίλκυ, και ανακάλυψε την απέραντη αγάπη που μπορεί να του προσφέρει μια τέτοια ψυχή! Πλέον τον κακομαθαίνει χειρότερα από εμένα…


Γενικά, πολλές φίλες με έχουν ρωτήσει για αυτό το θέμα. Φίλες που έχουν κατοικίδιο και ξαφνικά κάνουν μια σχέση με κάποιον που δεν είναι τόσο θετικός προς αυτό το θέμα. Εγώ προσωπικά δεν θα το διαπραγματευόμουν ποτέ. Πρώτα από όλα, δεν θα συναναστρεφόμουν κάποιον μη φιλόζωο και δεύτερον, αν δεν αγαπούσε τον Μίλκυ, δεν θα μπορούσε να αγαπήσει και εμένα ολοκληρωτικά…


Αδέσποτα ζωάκια… Με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθάμε; Ποιες οργανώσεις να ενισχύουμε και πώς; Ας πούμε, αν δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα, μπορούμε να προσφέρουμε εθελοντική εργασία;


Προσωπικά θεωρώ ότι όλοι θα έπρεπε να βοηθάμε. Είναι τόσο απλό να βοηθήσεις έστω και λίγο αυτές τις ψυχές. Βλέπω ανθρώπους που πετάνε τόνους φαγητού στα σκουπίδια, ενώ έξω από την πόρτα τους κυκλοφορούν αδέσποτες γάτες, και τρελαίνομαι. Ευτυχώς από την άλλη μεριά, βλέπω πλέον και πολλούς ανθρώπους να φροντίζουν να αγοράσουν μια τροφή για να τις ταΐζουν.

Εγώ, για παράδειγμα, και η μητέρα μου (η οποία μου μετέφερε την αγάπη της για τα ζώα) έχουμε πάντα στο αμάξι τροφή σε περίπτωση που συναντήσουμε κάποιο αδέσποτο στο δρόμο.


Επίσης, όπως πολύ σωστά είπες, το να προσφέρεις εθελοντική εργασία είναι λειτούργημα και δεν χρειάζεται να έχεις χρήματα, μόνο χρόνο να αφιερώσεις.

Δεν θα ξεχάσω όταν πρν λίγο καιρό επισκέφτηκα το καταφύγιο «ΚΑΖ» για να φωτογραφίσουμε προϊόντα της Loveboom σε σκυλάκια που ψάχνουν υιοθεσία, και είδα από κοντά το τεράστιο έργο που κάνουν οι εθελόντριες. Φροντίζουν αυτά τα σκυλιά που πραγματικά το έχουν ανάγκη αλλά κυρίως τους προσφέρουν πολλή αγάπη που μπορεί να μην την είχαν βιώσει ποτέ στη ζωή τους μέχρι τώρα, καθώς πολλά από αυτά έχουν κακοποιηθεί.

Έχω προσφέρει αρκετές φορές εθελοντικές υπηρεσίες σε καταφύγια αδέσποτων και το μόνο που έχω να σας πω είναι ότι όποιος το δοκιμάσει, θα φύγει ένας γεμάτος άνθρωπος γνωρίζοντας ότι πρόσφερε σε αυτόν τον κόσμο κάτι ουσιαστικό.


Περιστατικά παραμέλησης και κακοποίησης ζώων… Σε γεμίζουν θλίψη; Θυμό; Πώς αντιδράς όταν βλέπεις ή μαθαίνεις ένα παρόμοιο περιστατικό;


Δυστυχώς έχω βρεθεί σε σκηνικό τέτοιο όταν πήγαινα δημοτικό και σίγουρα μου έχει αφήσει τραύμα και τεράστιο θυμό! Πριν 20 χρόνια η κακοποίηση ζώου ήταν σαν να μην υπήρχε ως έννοια. Σαν όλοι να έκαναν τα στραβά μάτια, σαν να μην ήταν κάτι τόσο σοβαρό. Με γέμιζε οργή από μικρό παιδί. Θυμάμαι ότι κάποια γυμνασιόπαιδα κλωτσούσαν έναν σκύλο αδέσποτο όποτε έμπαινε στα πόδια τους που έπαιζαν μπάλα για να το διώξουν και ήμουν αυτή που έτρεχε να πάρει τον σκύλο μακριά για να τον σώσει. Και θυμάμαι να αναρωτιέμαι από τότε «Γιατί δεν κάνει κανείς τίποτα για αυτό;». Πονούσε η ψυχή μου. Όπως πονάει και τώρα.


Αλλά τώρα οι νόμοι έχουν γίνει πιο αυστηροί, οι άνθρωποι πιο ευαισθητοποιημένοι και νιώθω πλέον μέρος μιας μεγάλης ομάδας της κοινωνίας που αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά τους. Πλέον δεν νιώθω μόνη και πλέον, ως ενήλικας, έχω τη δύναμη να αμυνθώ για όλα αυτά τα ζώα που δεν έχουν φωνή. Ευτυχώς η δύναμη των φιλόζωων είναι αρκετά μεγάλη πια και οι φωνές μας ακούγονται.




Πιστεύεις ότι η στάση μας απέναντι στα ζώα δηλώνει τον αληθινό μας χαρακτήρα;


Φυσικά! Όπως είπα και προηγουμένως, δεν θα μπορούσα να έχω φιλικές σχέσεις με κάποιον μη φιλόζωο. Θεωρώ ότι άνθρωποι που δεν έχουν ανοίξει την καρδιά τους στα ζώα, δεν μπορούν να αγαπήσουν πραγματικά κανέναν.


Βέβαια, υπάρχουν και αυτοί που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν τα ζώα, καθώς μπορεί οι γονείς τους να τους τρομοκρατούσαν από παιδιά να μένουν μακριά από τα ζώα, και μεγαλώνοντας να πήραν κατοικίδιο και να άλλαξε όλη η θεωρία τους εντέλει! Ξέρω τέτοιες περιπτώσεις που έμαθαν στα 50 και στα 60 τι σημαίνει να έχεις κατοικίδιο και το αγάπησαν σαν παιδί τους, εκεί που νόμιζαν ότι ο σκύλος είναι μόνο μικρόβια…


Μέσα από το Loveboom θα μπορούμε να δούμε αδέσποτα σκυλάκια από καταφύγια ζώων και να υιοθετήσουμε ένα; Ποια κριτήρια πρέπει να πληροί κάποιος για να υιοθετήσει ένα αδέσποτο σκυλάκι;


Με τη Loveboom ήθελα να συνδυάσω τις φιλοζωικές μου δράσεις μαζί με τη μόδα και τη δημιουργικότητα. Έτσι, είχα την ιδέα να φωτογραφίσουμε αδέσποτα σκυλιά από το καταφύγιο ΚΑΖ και το STRAY.GR για να είναι μοντέλα στο eshop μας!

Το κοινό, λοιπόν, όχι μόνο βλέπει φορεμένα τα προϊόντα μας αλλά μπορεί και να γνωρίσει αυτά τα σκυλάκια και ίσως να τους δώσει ένα μόνιμο σπίτι και να τα βοηθήσει! Στο μέλλον θα συνεχίσω τη συνεργασία και με άλλα καταφύγια για να προωθηθούν ακόμα περισσότερα σκυλάκια.


Τα καταφύγια αυτά περνάνε από έλεγχο τις υιοθεσίες και μελετούν πολύ πριν δώσουν κάποιο αδέσποτο για να βεβαιωθούν ότι θα είναι σε καλά χέρια. Μπορούμε να παραπέμψουμε όποιον ενδιαφέρεται για τα μοντέλα μας, στο αντίστοιχο καταφύγιο όπου ανήκουν!


Πλησιάζουν οι γιορτές και πολλοί γονείς σκέφτονται να εκπληρώσουν την επιθυμία του παιδιού τους να αποκτήσει ένα σκυλάκι. Τι θα τους έλεγες να σκεφτούν καλά πριν το αποφασίσουν;


Θέλω πολύ να σκεφτούν ότι θα αποκτήσουν ένα ακόμα μικρό παιδί. Οι ευθύνες δεν είναι λίγες και τα κουτάβια θέλουν χρόνο για να μάθουν να συνυπάρχουν σε ένα σπίτι με τους όρους μας (να μην κάνουν ζημιές, να μην λερώνουν κ.λπ.). Με τον καιρό πολλά από αυτά θα λυθούν αλλα χρειάζεται αρκετή θέληση και υπομονή στην αρχή.


Επίσης, καλό θα είναι να υιοθετήσουν ένα αδέσποτο σκυλάκι και όχι να αγοράσουν κάποιας ράτσας και να ενισχύσουν αυτό το βάρβαρο εμπόριο.


Τέλος, να επιλέξουν ανάλογα με την προσωπικότητά τους έναν σκύλο που θα τους ταιριάζει. Για παράδειγμα, υπάρχουν σκυλιά που είναι "του καναπέ", όπως λέμε, ενώ άλλα είναι πιο δραστήρια και θέλουν περισσότερες βόλτες για να εκτονώνονται. Σίγουρα όποιος ψάξει, θα βρει το νέο μέλος της οικογένειάς του σε κάποιο καταφύγιο, και θα το λατρέψει!


Μακάρι να μπορούσα να ρωτήσω και τον Μίλκυ κάτι για το Loveboom! Τζόις μου, εσύ ως μαμά του, τι πιστεύεις ότι θα ήθελε να πει στον κόσμο;


Ο Μίλκυ γεννήθηκε και γνώρισε έναν κόσμο σκληρό, χωρίς σπίτι, χωρίς φαγητό… Όμως στους 3 μήνες βρήκε ένα σπίτι και άπλετη αγάπη και ζεστασιά. Είδε έναν άλλο κόσμο. Αυτόν τον κόσμο που θα ήθελε σίγουρα όλα τα αδέσποτα να έχουν!



ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ PET ACCESSORIES ΤΗΣ LOVEBOOM

KAI ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ:


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗ LOVEBOOM ΣΤΟ INSTAGRAM:


* photo credits: @joyce_glitter_ / @loveboom_gr / προσωπική συλλογή Τζόις Χατζοπούλου

bottom of page